مدرن‌ترین و بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله‌های لاستیکی، نوار نقاله، ورق‌های لاستیکی رابر لاینینگ و فرآورده‌های لاستیکی
تولید کننده تسمه نقاله های لاستیکی (نوار نقاله)، رابرلاینینگ و فرآورده‌های لاستیکی

قیمت انواع تسمه نقاله - لیست قیمت نوار نقاله

خرید نوار نقاله | تسمه نوار نقاله

نوار نقاله یکی از تجهیزات پرکاربرد صنعتی است که برای انتقال محصولات و مواد در مسافت‌های کوتاه و بلند استفاده می‌شود. با توجه به نوع کاربرد، مواد قابل انتقال و شرایط محیطی می‌توان از انواع نوار نقاله استفاده کرد. یک مکانیزم نوار نقاله شامل قطعات مجزا مانند “تسمه نوار نقاله” ، “رولیک نوار نقاله“، “موتور محرک“، “شاسی و میز نگهدارنده” و … است. شرکت زرین بسپار ایرانیان، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده “تسمه نوار نقاله” در ایران با کیفیت‌ترین محصول ایرانی با صادرات به بیش از 14 کشور جهان را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهد.

انواع تسمه نوار نقاله‌های تولیدی شرکت زرین بسپار ایرانیان

نوار نقاله‌ها با توجه به نوع مواد و ساختار استفاده شده در آن‌ها به انواع مختلفی از جمله موارد زیر تقسیم می‌شوند:

شرکت زرین بسپار ایرانیان
بزرگترین تولیدکننده تسمه نوار نقاله در ایران

| فروش نوار نقاله

فروش نوار نقاله در ایران توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌گیرد. شرکت زرین بسپار ایرانیان یکی از شرکت‌های موفق در تولید انواع نوار نقاله است و در فروش انواع نوار نقاله‌های متفاوت با کیفیت مناسب فعالیت زیادی دارد. 

| قیمت نوار نقاله

قیمت نوار نقاله‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:

  • طول نوار نقاله

نوار نقاله‌ها در طول‌های مختلفی ساخته می‌شوند و قیمت آن‌ها با توجه به طول آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، طول نوار نقاله 6متر که یکی از پرکاربردترین نوار نقاله است عامل تاثیر گذار در قیمت نوار نقاله می‌باشد.

برای مطالعه بیشتر میتوانید به مقاله راهنمای جامع انتخاب بهترین ابعاد تسمه نقاله رجوع کنید. هم‌چنین می‌توانید برای مطالعه موارد بیشتر در خصوص عوامل تاثیرگذار انتخاب نوار نقاله به 4مورد از عوامل تاثیرگذار در نوار نقاله در اندازه و سایزهای متفاوت مراجعه کنید.

  • ظرفیت نوار نقاله

ظرفیت نوار نقاله با توجه به شرایط محیطی و میزان سختی تعیین می‌شود. در شرایط محیطی سخت باید از نوار نقاله‌های با ظرفیت بالا که تحمل زیادی در برابر سایش دارند استفاده کرد. قیمت نوار نقاله با توجه به ظرفیت نوار نقاله متغیر است.

  • نوع و محل استفاده از نوار نقاله

تسمه های نوار نقاله بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند. بر این اساس هر استاندارد بیانگر میزان مقاومت کششی، ظرفیت قابل تحمل و محیط استفاده خواهد بود.

لوگو شرکت زرین بسپار ایرانیان

استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور